fredag 1 maj 2009

15625

15625, det var vad min mobila stegmätare stod på när jag kom hem från jobbet igår... Det var rekord, hehe. Det var fullt upp att göra, med tanke på att vi fick leverans av blommor på morgonen. Skönt att C.G jobbade, det är alltid gott när det är någon man känner. Från början skulle jag jobba varannan helg, sen blev det torsdagar också och nu är det även måndagar. Här går det undan, så nu i helgen blir det ett tredagarspass, eftersom jag ska vara ledig nästa helg när jag egentligen skulle ha jobbat. Det låter kanske inte så mycket med tanke på att de flesta jobbar åtminstone fem dagar på raken, men med tanke på vad stegmätaren stod på igår så lär det bli rätt intensivt, jag lär vara däckad på tisdag, hehe. Jag är så sugen på att ha en egen trädgård nu när man ser utbudet av växter varje dag, vi får väl se vad som händer i framtiden...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar