torsdag 17 september 2009

Torsdag = Meditation

Då var det dags igen, jag längtar verkligen till torsdagarna och våra meditationskvällar. Idag var det Susanne som höll i det. Jag fick en liten pratstund med henne innan och det fick mig att tänka om lite när det gäller det eventuella blivande jobbet...

Idag var det ingen som besökte mig, däremot fick jag en mugg med vatten av en person i ljus kåpa, ville inte tala om sitt namn utan det skulle jag få veta senare, jag blev ju inte alls nyfiken eller så, hm.

Djuren som dök upp var ett lamm med svart ansikte och en bagge med skruvade horn.

Stenarna som dök upp var en svart blank rund sten, onyx, och ett ametistkluster.

Blommorna som dök upp var smörblomma och röd klöver.

Jag var väldigt trött när jag kom dit men man får en sån härlig energi av meditationen men nu är det dags för mig att knyta mig. Sov gott!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar