onsdag 2 september 2009

Ekologisk tårta

Igår fm kom C.J och plockade upp mig och vi åkte iväg till IKEA. Det finns alltid något man kommer på att man "behöver" när man väl är där, av någon konstig anledning, och vi hittade också lite smått och gott där, inkl lunch. Sen var det dags för en sväng på Coop, skulle ju baka en tårta och ta med till jobbet, så där snurrade vi runt ett tag. Jag har nog blivit lite påverkad av det här med ekologiskt, kolla in korgen.


Hon tyckte att jag hade en något ostrukturerad inköpslista, kan inte förstå vad hon menade... Väl hemma igen så gjorde jag bottnarna och sen vad det dags att åka till Majorna och hälsa på några kompisar. C.H skulle hjälpa mig att tona håret och det blev gjort också efter att vi gjort en del annat. Vi satt och kollade på en tillbakablick från På Spåret och fick oss några goda skratt.

I morse var jag uppe med tuppen och gjorde klart tårtan, strök jobb-skjortorna och packade ner allt som skulle lämnas tillbaka efter denna sommaranställning. När jag väl kom till jobbet, eller rättare sagt mitt fd jobb, så var det väldigt lite folk där så tårtan räckte nog gott och väl till dom. Handlade ett par grejer och pratade lite med dem sen tog jag bussen hem igen och gjorde så lite som möjligt. :( Det var väl inte direkt det jag hade planerat men jag ska ta igen det imorgon...



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar