måndag 18 maj 2009

Vitaminbrist?

Jag har känt mig rätt trött och hängig ett tag nu och tänker testa om det kan vara så att jag har nån typ av vitaminbrist. Med tanke på mitt minimala intag av kolhydrater så kan det ju vara så att jag behöver någon eller några av alla bokstäver. Så därför tänker jag ge er, och mig själv, en liten lektion i vitaminer & mineraler. Jag har nu inte gjort all denna forskning på egen hand, I wish, utan har blivit inspirerad av en sida hos alternativmedicin.

Vem vet, man kanske blir pigg på kuppen... Det skadar ju inte att testa, och då menar jag naturligtvis den äkta och naturliga varan...

... och inte den konstgjorda.

Förresten så kommer det inte att komma något recept på den där kladdkakan, kladdig var den då rakt inte, smakade snarare som tryffel.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar