tisdag 18 augusti 2009

Rapport från en sjukling...

Svetten rinner och jag vet att jag borde ligga i sängen istället men jag ska snart dit... Har åkt på nåt som inte är trevligt. Det började i går morse, hade ont i hela kroppen när jag vaknade men ett par treo senare så var jag iallafall på väg till jobbet. Gjorde väl inte alltför mycket nytta där mer än att äta ännu mer treo, vad skulle man göra utan dem? Vid 1-tiden så orkade jag inte mer utan gick hem och bäddade ner mig med en gång och sov stenhårt i 4 timmar. Jag har fått nån typ av dunderkur av en kompis som hon köpt i England och den började jag med igår. Tror ni den biter på febern eller? Det är bara förnamnet, vaknade mitt i natten av att jag frös så jag skakade och kudden var dyngsur, bättre kan man ju ha det. Idag har jag mest ont i kroppen men tyvärr inte feberfri så jag ska nog ta och gå och lägga mig igen. Det har alltid funkat för mig, att sova bort "skiten", så det kommer det att göra denna gång också.

2 kommentarer:

  1. KRYA PÅ DIG! Imponerande besökssiffra men så har du ju en proffsig sida också. Kram Annika

    SvaraRadera