söndag 9 augusti 2009

Badrummet...

Nu kan jag pricka av badrummet från min lista. Jag har i och för sig varit nöjd med mitt badrum hela tiden men man kan alltid göra förbättringar. Det som var mitt stora problem här var det som doldes i skåpen. Alla dessa halvtomma flaskor, tuber och burkar och för att inte tala om alla små gratisprover med varierande innehåll. Är det verkligen någon som använder dessa eller gör ni som jag, samlar dem på hög? De kan ju vara bra att ha någon gång, eller? När? Risken var också överhängande att man skulle få något i huvudet när man öppnade luckan...

Jo, jag hade ett duschdraperi innan också men jag hade tagit ner det när bilden togs.

När alla pryttlar var borttagna och badrummet genomgått en ordentlig rengöring såg det ut så här. Jag ryser när jag ser hur kallt och sterilt det blev. Inte min stil direkt...

Men med lite färg och betydligt mindre saker framme blev det så här:

Mina nyinköpta tavlor blev jag så nöjd med...

oxå ny, ska verkligen skärpa mig för att hålla den vid liv...

och den här blev omgjord till en liten Spa-korg med lite smått och gott för sköna kvällar i badet...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar