söndag 9 augusti 2009

Besök nr 2

In to the groove - tillbaka till 80-talet. Det är det jag sitter och lyssnar till just nu - live dessutom. Jag talar förstås om Madonna som befinner sig straxt utanför för andra kvällen i rad... Inte lönt att försöka gå och lägga sig med andra ord...

Det får mig att tänka tillbaka på min tid i Florida, jag var där i ett halvår som au-pair. Madonna var precis i början på sin karriär då, med allt vad det innebar... Tuperat hår med blonda slingor, massor av svarta gummiarmband, spetshandskar, ja listan kan bli hur lång som helst och vi var inte sena att haka på... När jag tittar på fotona från våra partykvällar så syns det vem som inspirerade oss... Hon har verkligen inspirerat många och det är beundransvärt att se hur långt hon har kommit...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar