torsdag 17 september 2009

Svårt att sova när man har mycket att tänka på...

Hade stora problem med att sova inatt, det hör ju inte till vanligheten precis, men inatt hade jag stora problem. Efter att ha vridit och vänt mig i sängen ett antal gånger, kudden var för varm likaså täcket, så var det bara att kliva upp. Man kan ju bli galen för mindre...

Detta gjorde jag ett par gånger till, klockan halv fyra gav jag upp tände jag lampan och läste en timme sen kunde jag äntligen somna... Jag hade en del att fundera på, efter ett samtal igår kväll, så det var antagligen det som höll mig vaken. Eller så var det vinet som jag drack på Red Lion igår i goda vänners sällskap.

Jag har fått ett jobberbjudande som jag funderar på och vet varken ut eller in. Jobbet innebär att jag delvis kommer att bo i Norge... Jag fortsätter nog att fundera ett tag till, tror jag.


Efter att ha sovit dåligt inatt så kom nästa besvikelse, det fanns ungefär ½dl mjölk kvar i paketet,hade glömt att handla igår, ingen bra början på dagen precis... Ska snart iväg till Slottsskogen och ta en promenad med en kompis, ska bli så trevligt att träffa henne igen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar