onsdag 23 september 2009

Mitt nya jobb!

Nu har jag bestämt mig! Jag flyttar till Norge!

Detta trodde jag inte för 6 månader sen men man vet ju aldrig vad livet har för överraskningar i beredskap åt en. Jag har fått ett jobberbjudande från ett företag i Norge och jag får väl erkänna att jag hade mina tveksamheter i förra veckan men nu har jag bestämt mig. Det finns ju visserligen några små detaljer kvar, tex en sådan sak som var jag ska bo, hehe, det kan ju vara käckt att veta det. Det dröjer nog antagligen några veckor innan det är dags så tills dess ska nog nån typ av bostad vara ordnad. Frågan är hur den kommer att se ut?

En lite annorlunda trästuga ute i naturen kanske?


Eller denna bergsvariant?

Eller varför inte Top Floor - med enorm utsikt!

Inom inte alltför lång framtid så lär jag få reda på detta. Vad jag ska jobba med, tja, vad jag har för "titel" vet jag inte men det rör sig om import & försäljning av inrednings- och blomstertillbehör. Varför ska man överge något som man kan?
Nej, jag kommer inte att överge Göteborg, jag kommer att pendla mellan mitt nya och mitt gamla hem, sen vet man aldrig vad som händer...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar