fredag 4 september 2009

Äntligen - Meditationen har börjat!!!

Igår kväll var det dags för höstens första meditation på Ametistgrottan.

Som jag har längtat efter detta. Igår var det Anette som höll meditationen. Det var så härligt att återigen få komma bort en stund, till min egen lilla värld. När vi mediterar så brukar det alltid dyka upp ett speciellt djur och en blomma som brukar utmärka sig. Självklart så har de en viss betydelse, lite beroende på var man står i livet, hur man känner sig just nu och vad man behöver. Gårdagens djur var en

liten gris - dessutom en busig sådan.

Blomman som jag fick från min skyddsängel var inget mindre än en

stor härlig vallmo.

Jag längtar redan till nästa gång, är ni intresserade så klicka på länken till Ametistgrottan och läs mer, det är en kick, jag lovar...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar