fredag 4 september 2009

Jag är förälskad!

I en tapet.....
Visst är den underbar? Den skulle vara så fin i mitt kök så jag ska ta mig en funderare med tanke på att jag faktiskt var ute efter något snyggt till vardagsrummet... Men men vi får väl se, jag ska dit igen med lite tygprover för jag har sån otrolig beslutsångest med tanke på hur resultatet blev när jag valde tapeter första gången i denna lägenhet. Jag menar hallå, vad tänkte jag med??? Jag var ju inne på lila i sovrummet i sovrummet och den jag slutligen valde, var en jättefin ljuslila nyans.

Fick en smärre chock när den satt uppe på väggen, fruktansvärd!!! Vardagsrummet ser inte så mycket bätre ut, en kall ljusgrå nyans som inte passar till nåt så det kommer att bli ändring så småningom där med...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar