fredag 3 april 2009

Torsdag

Jag vaknade brutalt tidigt kl. 05.40, men låg kvar en stund... Grejade lite och hoppade sedan in i duschen. Framåt nio-tiden satte jag mig på 3:an och åkte till Lidl, vid Stigbergstorget. Har ju läst på en del bloggar att de ju har en del vettiga matvaror. Hittade både korv, kebabkött och mandelmjöl + en del annat som slank ner i korgen. Stekte några korvar, som inte såg alltför aptitretande ut tillsammans med ett par ägg, det fick bli dagens lunch och det var helt ok. Våren har verkligen kommit nu och det har varit ett par riktigt sköna dagar, det märks om inte annat på att uteserveringarna börjar poppa upp lite överallt.

På kvällen var det dags för meditation. Jag hade lite svårt att koncentrera mig så det var lite luddigt men det var en skön avkoppling. Det är alltid så kul att höra vad de andra varit med om under resans gång. Efteråt var det dags för fika. Jag har fått pippi på det gröna japanska teet, det är bara så gott och med några Goji-bär till så blir det riktigt mumsigt. När jag kom ut därifrån, vid åtta-tiden, var det fortfarande ljust så jag bestämde mig för att promenera hem...

Utsikten över bron...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar