måndag 6 april 2009

Dax för intervju!

Söndag morgon, lite huvudvärk efter gårdagen men en treo hjälper mot det mesta. Jag kom dit till intervjun i god tid, väldigt ovanligt för att vara mig, hehe. Träffade hon som hade ringt och hon visade mig runt, sen mötte vi upp hennes chef och vi gick och satte oss i ett fikarum. Vi pratade en stund och jag kände att det var något som inte kändes 100. De ville ha min hjälp på en helt annan avd än jag hade fått uppfattningen om. Vi skulle iallafall höras efter påsk. När jag gick därifrån så hade jag ingen vidare bra magkänsla, det kändes inte alls bra. Numera försöker jag att lyssna på den, när jag tidigare försökt att gå emot den så har det blivit fel. Gick och funderade på varför jag inte sagt det och det, lite sent påtänkt men men... Ringde min kompis och sa som det var, hon förstod ingenting, hon hade ju och så trott att det var en annan avd. Hon skulle iallafall ta ett snack med sin chef när hon kom tillbaka. Så vi får väl se vad som händer...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar