måndag 6 april 2009

CV & blommor

I lördags morse fick jag ett mail från en gammal kompis som jobbar på en stor byggvaruhuskedja. Hon undrade om jag var intresserad av att jobba lite extra där under säsongen. Jag blev jätteglad och skrev tillbaka att det var jag visst det. Fick ett nummer som jag skulle ringa och det gjorde jag. Den tjejen jag pratade med lät väldigt trevlig och vi kom överens om att jag skulle titta in på söndagen och lämna mitt CV. En stund senare ringde hon upp mig och undrade om jag kunde komma på en intervju på söndagen istället, så vi bestämde kl 11.00. Insåg att jag saknade lite uppdateringar i mitt CV så jag tog en promenad till mitt senaste jobb och skrev ut min uppdaterade CV. Väl där så gjorde jag en "Ferdinand", dvs, gick runt och tittade på alla blommorna. :)





Underbar hortensia...

...och lika underbar ranunkel!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar