tisdag 14 september 2010

Ska jag eller ska jag inte?

Sitter och funderar om jag ska ta tag i mina garderober ikväll... De är i stort behov av en rejäl rensning så jag undrar om lusten kommer att infinna sig eller om någon har ett bra tips. Fast egentligen så är det ju bara att börja i ena änden och beta av garderob för garderob, jag har tre enkla och en dubbel, som för närvarande är väldigt välfyllda. Jag tycker själv att det gått lite för långt när man hittar en påse inknödd i garderoben och vad fanns det i den? Jo, en topp med prislapp och allt. Det är ju bra om man använder det man köper och inte bara slänger in det i garderoben. Nu känns det nästan som om jag har övertalat mig själv, hehe. Ska bara (klassisk kommentar) programmera Spotify men lite nostalgi.

Vem vet, när jag är färdig med garderoben så kanske den ser ut så här...

In my dreams...
:)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar