fredag 24 september 2010

Oless :)

Så var det fredag igen och veckan hade tagit slut... Någon som känner igen det? Ren och skär nostalgi från slutet av en era... Svaret på vem det är får ni veta lite längre ner.

Igår var det ju torsdag (erkänn att jag har en viss talang för att veta vilken ordning dagarna kommer i :)) och dags för meditation och sånt. Jag har börjat en kurs i, ja jag vet inte hur man bäst ska beskriva den men vi börjar med att meditera och sen testar vi på lite olika mediala grejer. Ja det är inte så lätt att beskriva som sagt. Igår var det dags för trans, både kul och intressant. Huvudpersonen igår var helt klart Sture, en liten blandrasvalp som påminde starkt om en mini-rotweiler, ack så söt... Dessvärre så har jag ingen bild på honom men jag hoppas att han är med nån mer gång och då ska jag inte missa att föreviga honom...

Helgen kommer att gå i familjens tecken, brodern och co kommer ner ikväll, det ska bli trevligt. Inte en lugn stund på mina 54 kvadrat med andra ord men finns det hjärterum ...

En riktigt skön helg till er alla!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar