torsdag 25 juni 2009

Varm dag!

I morse var jag ute i riktigt god tid så jag bestämde mig för att gå till bankomaten, så att det var avklarat. Jag ville ju ha jämna pengar när jag skulle betala tågbiljetten, som jag köpt på Tradera, så jag gick in på Pressbyrån och köpte en tändare, det är ju alltid användbart. När jag sedan var på väg hem från jobbet så kände jag efter i fickan, inga cigaretter... Antagligen hade jag glömt dem vid sista rasten men en ny tändare hade jag iallafall, hehe. Precis som om jag hade en föraning om att jag skulle behöva en. Väl inne i stan så fixade jag cigaretter också innan jag skulle träffa tjejen som jag skulle köpa biljetten av.

Annars har det varit rätt körigt på jobbet idag, först fick vi några krukleveranser som skulle packas upp. Som om inte det räckte så kom det en stor lastbil, den var faktiskt större än normalt, full med stora växter och hur tror ni dom var packade? Inte på vagnar som brukligt är utan de låg packade som sillar inne i lastbilen, hur kan man behandla växter så? Genomsvettig och jordig är bara förnamnet, puh, men vi kämpade på bra! Så idag slog min stegräknare rekord, hela 18 751 steg har jag gått idag, det kändes om man säger så.

Moln igen, hehe...
Nu tror jag det är läge att börja planera packningen, så ha en riktigt trevlig helg, det ska jag ha när jag nu åker till Stockholm på släktträff.

1 kommentar:

  1. Oj, de kan inte varit kul att bära runt på alla dom växterna i denna värmen,klibbigt! Ha det så kul i Stockholm.

    SvaraRadera