söndag 4 oktober 2009

Snart åker jag.

Då var det äntligen dags, dagen som har närmat sig med stormsteg är nu äntligen här. Det ska bli intressant att se hur jag ska bete mig på min resa idag med tanke på att jag bokat en bussresa som lämnar av mig vid E6:an utanför Sarpsborg. Det kanske inte låter så märkligt men med tanke på att det är ca 4km in till busstationen där jag sedan ska med en annan buss som tar mig vidare till Mysen så får vi se vad det blir av det hela. De har väl taxi där med misstänker jag, för om vädret liknar det vi har här så har jag inte lust att traska den biten, roligare promenader kan man ju ha... Kanske borde fundera på att göra mig iordning, packa och äta frukost snart eftersom bussen går kl 11.00. Jag vet inte hur jag kommer att ha det med möjligheter att fortsätta bloggandet men jag kan ju alltid ta igen det på helgerna när jag är hemma, åtminstone de flesta lär jag väl tillbringa här. Så ha det så gott så länge och stanna inne och mys idag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar