onsdag 7 oktober 2009

En liten rapport

Nu ær jag inne på min tredje dag och till skillnad från i søndags så ær allt bara bra. Jag bor i mina chefers gæstrum i deras underbara hem, ja det ær verkligen underbart. Det ær på 240 kvadratmeter och påminner vældigt mycket om en herrgård på insidan med stora rum och høgt i tak. Jag børjar væl så smått komma in i jobbet æven om det tar lite tid att læra sig ett nytt program och framførallt nya vanor. Från huset tar det ca 3-4 minuter att gå till kontoret så det ær næra och bra. Det dær med LCHF hade jag redan från børjan tænkt att ha en månads uppehåll ifrån och det hade inte fungerat så bra att køra det nu... Det ær ju smørgåspaket som gæller till lunch hær och inte en varm lunch som man ær vad vid hemma. Men nu måste jag återgå till jobbet men jag återkommer.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar