söndag 18 oktober 2009

Kallt, brrr...

Då var det redan söndag och två av mina kompisar fyller år idag, så grattis till er båda!!!

Har varit lite seg men nu börjar jag komma ikapp och känner mig lite mer inspirerad. Veckan som gått har bjudit på ett strålande väder uppe i Mysen, visserligen kallt på nätterna men vem är ute då??? Inte jag iallafall, hehe, däruppe behövs nämligen ficklampa så fort man kommer 10 meter från huset. Börjar så smått komma in i jobbet nu. Det var en lite smårolig sak som hände häromdagen, K hade lite problem med datorn så M föreslog att hon skulle göra en "svensk", jag fick mig ett gott skratt och förklarade att i Sverige kallar vi det för att göra en "norsk", avstängning alltså. Så det finns en del likheter fast vi kallar dem lite olika...

I övrigt så har jag börjat röja upp i showrummet, ser lätt kaosartat ut men det ska nog bli ordning på det också så småningom...

Kontoret ska byggas om inom den närmaste framtiden så när allt blir klart så kommer jag att ha en egen dator, utgår jag från iallafall, i nuläget så använder jag mest chefens dator eller delar med K. Min förhoppning är att jag kan hålla er uppdaterade lite oftare då. Är hemma i ytterligare två dagar nu, tyckte inte det var så mycket lönt att åka upp eftersom vi åker till Kina på onsdag och stannar där tills nästa onsdag. Ska bli så gott att komma dit igen, önskar bara att man kunde somna in vid start för att sen, vips, vara framme, önsketänkande...

Nu tillbaka till verkligheten och dags för tvättstugan, avundsjuk eller?????????

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar