torsdag 29 oktober 2009

Här bodde jag...

Då var man hemma igen, känner mig både trött och frusen nu framåt eftermiddagen, det beror väl dels på tidsomställningen, 7 timmar, men kanske allra mest på temperaturförändringen, från 30 till 3...
Det har varit en minst sagt intensiv vecka men vi har bott på ett kanonfint hotell, som mest utnyttjades nattetid...

Korridoren utanför mitt rum.


När jag kom in på rummet så mötte mig den här synen, soffgrupp och tv nr 1.

Säng och tv nr 2. Förstår inte vitsen men men man behöver ju inte förstå allt här i världen... Sängen ser verkligen inbjudande ut men det är inte läge att slänga sig i den om man nu inte vill ha fullt med blåmärken över hela kroppen, vill säga. Den ser så inbjudande ut men är i själva verket stenhård... Jag löste det efter ett par dygn genom att sova på halva täcket och ha den andra halvan över mig... :)

Badrummet var som gjort för mig med blå-turkost kakel...

Min balkong, mmmm


Utsikt från min balkong

Närbild på den vackra poolen - hade verkligen velat ha med mig baddräkt...
Slutligen hotellets baksida - by night!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar