söndag 18 oktober 2009

Fritz källare...

Japp, jag ska bo i Fritz källare... Tack och lov så är det i Mysen och inte i Österrike och inte är det någon skräckkällare heller utan en lägenhet som bara råkar ligga i källaren på ett hus. Det är ett äldre par som hyr ut den och de verkade väldigt rara.

Fördelen med denna lägenhet är att den ligger bra till både när det gäller jobbet och centrum, har jag hört, jag har ju i dagsläget inte så bra koll, faktiskt ingen koll alls... Men jag lär nog upptäcka mer av stan så småningom eller som de säger här, byn. Hur den ser ut? Jag plåtade lite när jag var där och här är resultatet.



Badrummet



Från hallen kommer man direkt in i vardagsrummet, där den här fina soffgruppen ingår, kanske inte direkt nån myssoffa men jag får väl bo in mig lite först...



Vardagsrummet och köket har en sk öppen planlösning...



Om det fattas något? Nja, i Norge ingår ju inte vitvarorna men min snälla chef har lovat att ordna med det.




Sovrummet, lita hårt att ligga direkt på golvet men återigen så ska min chef fixa det... Personen på bilden är ingen mindre än Fritz himself...



Sen har vi då det här lilla rummet, antingen kan man ju ha det till en walk-in-closet eller kanske ett meditationsrum, om jag nu får tummen ur eller något helt annat...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar