tisdag 20 oktober 2009

Ny leksak!

Hur det gick med kortspelandet igår kväll? Jodå jag vann, denna gången också till mina medspelares förargelse, de var inte alls glada... Kan inte förstå varför de inte var glada för min skull...
Gårdagen tillbringades också med ett besök hos min frissa, det var inte precis igår som jag var där, så det var minst sagt välbehövligt. Så nu har jag faktiskt en helt ny frisyr, hehe, i den mån det går att göra en ny frisyr med de centimetrarna som finns på huvudet. Dessutom kom jag därifrån med en jättesöt miniversion av en plattång, alltid kul med lite nya leksaker.

Nu börjar det bli dags att sätta lite fart, jag har ju ett möte inbokat klockan fyra, sen är det film på Win-Win som ska avsluta kvällen. Däremellan så borde jag ju jobba lite, göra mig iordning förbereda packningen och tusen andra saker som väntar på att jag ska ta tag i dem... Vi får väl se vad som blir gjort, undrens tid är ju inte förbi ännu...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar