onsdag 17 juni 2009

Vill ha!

Det finns ju en pryl som jag verkligen skulle vilja ha i mitt kök, nämligen en diskmaskin. jag hatar, kanske inte riktigt hatar men jag tycker inte det är så roligt, att diska. Så fort jag har diskat klart så tänker jag att i fortsättningen så ska jag inte låta det bli ett berg utan jag ska ta det eftersom. Det funkar så där bra. Hur jag än bär mig åt så blir det likafullt ett berg med disk. Undrar om det kan vara någon som är hemma hos mig när jag inte är här tro, hmm. Troligtvis inte, jag har nog fixat berget alldeles på egen hand. Den tiden jag lägger ner på att tänka att jag kanske skulle diska hade säkert räckt till att diska hos alla hushåll i huset. Egentligen tar det ju ingen tid alls så jag förstår inte varför det ska vara så segt att komma igång. Har hittat en alldeles underbar diskmaskin som skulle passa perfekt.


Det ultimata hade förstås varit en turkos men det kanske går att specialbeställa hos Smeg...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar