lördag 27 juni 2009

Stockholm - Top floor...

Då var man då här. Resan gick bra, det är lite lyxigt när man åker 1:a klass, goa säten och frukost:) ombord. När jag väl var framme så fick jag se ett välkänt ansikte som också hade varit ombord, ingen mindre än...

Uno Sveningsson. Inne på centralen så kände jag mig verkligen som kusinen från landet, hade ingen aning om vart jag skulle men jag beslutade mig för att följa strömmen, och det visade sig vara ett bra beslut. Efter att ha åkt både tunnelbana och buss så kom jag äntligen fram till hotellet. Det var bra timing också, paranteserna dök upp en kvart senare. Vi checkade in och mitt rum syns på bilden, högst upp, mittenfönstret är mitt:-)




Några minuters promenad låg Sickla centrum, ett nytt och väldigt fräscht köpcentrum som hade allt möjligt att erbjuda... Så vi var faktiskt aldrig inne i stan, det får bli nästa gång...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar