fredag 12 juni 2009

Fredag fm - regn & rusk!



Visserligen har jag varit upp i några timmar vid det här laget men jag har inte kommit så långt utan sitter fortfarande fastnaglad vid datorn, hm. Jodå, lite har jag fått gjort emellanåt, hehe, ringt min frissa för akuttid, nu är det verkligen kris! Jag var nere hos fastighetsskötaren och sa till om stopp i avloppet, de var här för en stund sen så nu kan jag njuta av ett bad utan att få översvämning i badrummet. Det är såna saker som gör att man uppskattar att bo i hyreslägenhet, inte att badrummet svämmar över, utan att man bara kan ringa eller besöka fastighetsskötaren och sen fixar han det, är det lyx eller??? Håller precis på att äta frukost, hm, det blir alltid lite konstiga tider när jag är ledig. Idag har jag mixat ihop en egen liten smoothie bestående av frusna blandade bär, naturell youghurt och vispgrädde, gott men fortfarande lite för kallt så jag ska låta det smälta lite till. Är ju inte direkt någon glassälskare och det blev ju något åt det hållet.



Sen har jag ju hittat den här roliga Wordl-sidan där man kan göra sina egna små ordmoln, tyvär så jag har jag ingen skrivare, eller rättare sagt den ligger i källaren och är nog rätt upptorkad vid det här laget, men det kan ju vara en kul grej att göra lite fina tavlor...

Det regnar & blåser fortfarande så jag ska nog inte gå ut riktigt än men ut måste jag - kaffet är nämligen slut...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar