torsdag 28 oktober 2010

Regn - men vad gör väl det...

I morse så vaknade jag med ett leende på läpparna, det riktigt pirrade i hela kroppen - snacka om en underbar början på denna dag. Det var inte igår jag hade den känslan precis, inte i förrgår heller, för den delen...
Det började redan igår- fast det regnade konstant hela dagen, så kändes allt bara så bra, så jag tror att jag är på rätt spår igen. Jodå energin börjar också komma tillbaka så snart börjar det hända saker.

I måndags så följde jag med CJ på en liten tur - och fort gick det...


 En underbar solig förmiddag när naturen visade sig från sin vackraste sida.





 Någon som känner igen sig? Vart kan vi vara på väg?


Hehehe, ibland kommer man hit lite ofta... Men jag hittade lite smått & gott denna gången också, konstigt...


CJ gjorde ett riktigt fynd - en rosa rattmuff...
Dessvärre tror jag inte den existerar längre, den föll inte bilens ägare riktigt i smaken - kan inte förstå varför, hehe.

2 kommentarer: