torsdag 23 april 2009

Två arbetsplatser på samma dag.

Idag var det då äntligen dags för lunchen med mina fd arbetskamrater. Det hade hänt lite förändringar gällande möbleringen på kontoret och det kändes fräscht. Det var trevligt och ett väldigt munhuggande, kan inte förstå vem som stod för det, hehe. Det var iallafall gott att träffa dem igen. Mitt i lunchen så fick jag ett samtal om att meditationen återigen var inställd, blev grymt besviken men när jag fick höra anledningen så var det bara att beklaga. Hon som skulle ha den ikväll låg på sjukhus, så jag hoppas att hon kryar på sig snart. På hemvägen stannade jag till på min senaste arbetsplats, hade tänkt att ta ett snack med chefen men det visade sig att han hade gått på lunch, typiskt! Men desto roligare att träffa tjejerna. Blev jag köpsugen eller????? Fick med mig en liten kasse hem iallafall. :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar