fredag 18 december 2009

Bad morning

Hur kommer det sig att man vaknar vissa mornar och känner sig på dåligt humör? Idag har det varit en sådan, kände bara för att dra täcket över huvudet... Kan det bero på att jag vaknade kl. 2.22 och inte kunde somna om. Förstår inte varför jag inte sover gott i min säng längre. I min andra lägenhet så sover jag som en stock och vaknar först när larmet ringer eller precis straxt innan. Igår, när jag satt på det ofullsatta tåget funderade jag på vad jag skulle göra under denna långa ledighet, ja, jag börjar inte jobba förrän den 4/1 så jag har ju ett antal lediga dagar framför mig. Skulle vilja ta tag i mitt vardagsrum och tapetsera/måla om det, så att det blir som jag vill ha det. Skulle kanske ta mig en tur till Hisingen och kolla lite tapeter och sånt idag och samtidigt hälsa på i Ametistgrottan. Vi får väl se vad som sker, hoppas att humöret snart vänder och att jag får lite positiv energi igen.

1 kommentar:

  1. Kul att du skriver igen! trösta dig med att då kan det bara bli bättre, humöret. ibland får man tillåta sig att inte vara på topp. Kram Annika

    SvaraRadera