lördag 5 juni 2010

Äntligen...

Då är jag tillbaka igen, börjar få lite mer ordning i livet nu. Har ju varit trött, kinkig och totalt energilös en längre tid. Vad det berott på vet jag inte men jag kan tänka mig en kombination av vårdepression + att det varit mycket på jobbet. Fredagen den 21/5 hade jag en sittning hos Anette på Ametistgrottan. Jag hade mest lust att avboka vårt möte för jag kände mig helt orkeslös och ville bara dra täcket över huvudet. Så här i efterhand så är jag väldigt glad att jag inte gjorde det. Den energi hon gav mig, det går inte att beskriva men jag kände mig som en ny människa när jag gick därifrån. Jag undrar fortfarande vad hon gjorde med mig men vad det än var så är jag otroligt tacksam. Hitade även en grej på Facebook, kostnadsfri distanshealing, och jag tror även att den har bidragit till att jag nu känner mig full av energi. Har ni inte testat så gå in på Thorbjörns sida och anmäl er.

1 kommentar:

  1. Tror du jag "hajja till" nu när du var överst på min blogglista. HÄRLIGT!! Välkommen tillbaka och hoppas att hälsan får vara dig kär nu.

    Konstigt för igår var jag inne på din facebooksida men suddade ut det jag skrev, kändes inte hundra då jag inte ville låta "kravtjötig" utan bara mänskligt "bryr-mig-omig" istället var ju tanken.

    Många kramar Annika

    SvaraRadera