söndag 24 januari 2010

Alla goda ting är 3!

I veckan har det varit lite shopping, vilket aldrig är fel. Det började när jag i torsdags kom till Ski och den nyfunna gallerian i fyra plan. Jag gick där och strosade och då slog det mig vad jag behövde - en ny necessär. Den gamla tålde inte att tvättas i maskin så den gick sönder i sömmen och hur kul är det att ha hål på necessären? Något viktigt kan ju faktiskt trilla ut...

Så jag hamnade på H&M, det är en rätt unik affär som inte finns precis överallt, för er som inte hört talas om den innan... Där fanns det minsann necessärer, kanske inte så bra att det fanns så mycket att välja på, men men är det 70% rea på priset så spelar det ju faktiskt ingen roll.

Den här svarta skapelsen i svart sammet föll jag pladask för, om den är så praktisk vet jag inte men så söt som den är så spelar det ingen roll...

Denna ljusrosa sak är ju också söt så den kunde jag inte heller motstå...

Slutligen så blev det denna också, den hade den bästa formen, så om den inte funkar som sminkväska så kan jag ju alltid ha den som pennfack!
Nu är det ju så att det inte är helt slut på shoppandet ännu, det finns ju butiker i Göteborg också. Tro det eller ej men jag hamnade på H&M denna gången också men de hade inget som föll mig i smaken, det hade däremot grannbutiken - Åhlens. Eller vad sägs om den här koftan:

Matchar kanon till mina gardiner i vardagsrummet, hehe.

Samma modell men denna matchar snarare mitt sovrum...

Slutligen kan jag ju inte helt frångå min "standardfärg" svart, men detta är inte samma modell. En sak som dessa tre har gemensamt är att alla ska HANDTVÄTTAS, inte det roligaste som finns men jag har ju övat mig en del uppe i Mysen och det är ju faktiskt inte så jobbigt. Så det blev tre här också, inget som jag planerade utan det bara bidde så.

2 kommentarer:

  1. Psssst kan min syster varit med när det shoppades?? KUL att kunna läsa din sida. Ha det bra i grannlandet!! KRam!

    SvaraRadera
  2. Hehehe, nej faktiskt inte... denna gången.

    SvaraRadera