tisdag 3 november 2009

Den førsta snøn!

Japp, tro det eller ej men den kom igår - den førsvann i och før sig igår också men ændå... Nu har jag sovit førsta natten i min nya lægenhet och det kændes riktigt bra førutom att det luktar lite kællare men det ska jag åtgærda idag. Jag har næmligen botaniserat på lagret och hittat några goda doftljus så ikvæll sprider sig underbara dofter hemma hos mig...

Varfør ska man ha det mysigt på kontoret?????

Nær den kan vara førvandlad till en byggarbetsplats??????

Tack och lov så ær det bara en tidsfråga men då kommer det också att bli riktigt bra, ska visa føra- och efterbilder sen...

1 kommentar:

  1. Du är då berest du. Ena veckan i Kina och andra i Oslo. Mellanlandar i Gbg. Snö hm här e bara hala höstlöv när man cyklar och kärringaktigt bromsar i nedförsbackarna...Ha det bra! Imorgon kommer min syster hem i land. Kram Annika

    SvaraRadera