lördag 16 januari 2010

Veckan som varit.

Andra veckan utan fungerande toalett på jobbet, hehe, det är väl inget att skratta åt precis, tack och lov så är ju inte chefens hus så långt bort och samtidigt så får man ju lite frisk luft... Men jag hoppas att det är ordnat när jag kommer dit på måndag. Det har varit en del att göra denna vecka i och med att vårens katalog ska göras iordning och snart är det också mässdags. Jag har ju aldrig varit med om att bygga upp en monter och sälja på en mässa så det ser jag fram emot. Veckorna går så otroligt fort och i ett huj så är jag hemma igen, gött. Jag har ändrat mina restider en del nu på det nya året med tanke på de norska tågen. De är inte riktigt att lita på om man säger så... Så därför så får jag vänta i Ski en timma på torsdagarna, vill för allt i världen inte missa mitt tåg som är det sista för dagen. Förra torsdagen tillbringade jag den tiden på stationen och tiden gick otroligt långsamt som den gör när man bara sitter och väntar på att tiden ska gå. Vis av erfarenheten så tänkte jag att denna vecka skulle jag utforska närområdet lite närmare och vad finner jag bakom stationshuset? Jo, en stor galleria i fyra våningar, lyckan kändes fullkomlig, hehe. Så jag hade fullt upp att kolla in alla butiker, så nu lär jag tycka att det är roligt att komma till Ski på torsdagarna. Gott kaffe fanns det också!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar